• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Astra G station 2000 full detail

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
45
Oss
De afgelopen 2 weken heb ik me oa bezig gehouden met m'n eigen astra, in etappes. dit was de eerste keer dat ik deze auto onder handen neem sinds ik 'm in bezit heb, vanaf september dus. ik liep hier al 'n tijdje tegenaan te hikken, aangezien ik wist dat het 'n flinke klus zou worden.

de vorige eigenaar woonde 40 meter van 'n spoorweg af, zonder dat daar boven of iets dergelijks tussen staan. daar heeft de auto vanaf 2000 gestaan, dus 'n hele hoop ijzerdeeltjes in de lak van de bovenleidingen.

ik heb 'n paar maanden geleden al 'n keer 'n hele fles (0,5) L Iron x eraan gespendeerd, wat wel iets geholpen had, maar nog niet genoeg....

vorig weekend begonnen met 'n wasbeurtje (natuurlijk met de 2 emmer methode) en vervolgens nog eens beneveld met iron x. na 'n paar minuten had de auto weer 'n hele paarse gloed

IMG_5162.webp

IMG_5163.webp

IMG_5164.webp

IMG_5165.webp

IMG_5169.webp

IMG_5168.webp

IMG_5167.webp

hierna de auto 3x !!! moeten clayen, er bleef maar vuil vanaf komen.
vervolgens afgelopen weekend begonnen met weer 'n nieuwe wasbeurt, de auto gepolijst met de DAP 900, Monello Mezzo op oranje pad
Monello Finale op zwart
Poorboys world White Diamond als glaze met de zwarte pad
Dodo Juice light fantastic soft wax 2 laagjes aangebracht
PB trim restorer voor de trims
Meg's nxt glascleaner
PB natural look voor de binnenkant

paar na foto's
IMG_5171.webp

IMG_5172.webp

IMG_5174.webp

IMG_5177.webp

IMG_5185.webp

IMG_5189.webp

IMG_5176.webp

IMG_5183.webp

IMG_5175.webp

IMG_5186.webp

IMG_5187.webp

IMG_5188.webp

IMG_5178.webp

IMG_5179.webp

IMG_5180.webp

Donders wat is die Astra op geknapt zeg ! fijne auto's rijden erg goed ! kan mij de reclame (onder water) nog goed herinneren toen ze net uit kwam !
Interieur ziet er ook weer opgekuist uit ! Die achterlichten zijn ook kei vet ! OPC niet ?

Groetss,
Sjors

klopt helemaal.. OPC idd.... helaas is het onder de kap niet OPC maar gewoon 'n 1.6 8v, dus 1 tot 100 in 3 bakken koffie..... maar het blokkie houdt het toch al bina 270.000 vol... en zonder tegenstrubbelen. de reclame kan ik me niet herinneren eigenlijk...

Klopt het dat pb natural look naar bitterkoekjes ruikt?
Verder mooie resultaten geboekt op je Astra.

Wilco, prachtig resultaat behaald! En wat ziet de wagen er nog strak uit na de vele kilometers!

@bs: NL ruikt inderdaad naar bitterkoekjes.

Knap gedaan, zeer mooi resultaat ! Wagen kan er weer tegen voor een tijdje :)

Mocht ie van mij zijn gingen de lettertjes eraf, maar dat is persoonlijke smaak ;)x

thnx mensen.....

nou die lettertjes eraf, dat wilde ik ook al doen.. tot ik enkele weken geleden een andere astra G station voor de deur heb gehad.. staat hier ook gepost bij de show-off. de eigenaar haalde de lettertjes eraf voor ik ermee aan de slag ging... dat had ie beter niet kunnen doen,.....

IMG_5110.webp

Zo zeg, inderdaad een knap resultaat.

@zwarte astra, niet slim van de eigenaar om de letters van de kentekenplaat te verwijderen. Zo mag je toch niet rijden. :lol

haha addy.. geweldige opmerking..

@ paulus..... ik heb geen rotary. maar dit is niet weg te halen met 'n rotary. het is niet goed te zien op die foto, maar het is alsof de letters te snel na het spuiten geplakt zijn. waar de letters de lak raakten zat geen lak meer.. het witte wat je ziet is dus grondlak....

idd... en daarom durfde ik het met mijn auto nog niet aan.. schijnt vaker voor te komen bij de astra's......

je noeste arbeid heeft een prazchtig resultaat opgeleverd; ach laat die emblemen maar staan...stoort niet echt :-)^

Drie keer kleien, bizar hoor. Resultaat is er ook wel naar, mooie reflecties. De 270K+ kilometers zie je er zeker niet vanaf.

Mooi werk!