De afgelopen 2 weken heb ik me oa bezig gehouden met m'n eigen astra, in etappes. dit was de eerste keer dat ik deze auto onder handen neem sinds ik 'm in bezit heb, vanaf september dus. ik liep hier al 'n tijdje tegenaan te hikken, aangezien ik wist dat het 'n flinke klus zou worden.
de vorige eigenaar woonde 40 meter van 'n spoorweg af, zonder dat daar boven of iets dergelijks tussen staan. daar heeft de auto vanaf 2000 gestaan, dus 'n hele hoop ijzerdeeltjes in de lak van de bovenleidingen.
ik heb 'n paar maanden geleden al 'n keer 'n hele fles (0,5) L Iron x eraan gespendeerd, wat wel iets geholpen had, maar nog niet genoeg....
vorig weekend begonnen met 'n wasbeurtje (natuurlijk met de 2 emmer methode) en vervolgens nog eens beneveld met iron x. na 'n paar minuten had de auto weer 'n hele paarse gloed
hierna de auto 3x !!! moeten clayen, er bleef maar vuil vanaf komen.
vervolgens afgelopen weekend begonnen met weer 'n nieuwe wasbeurt, de auto gepolijst met de DAP 900, Monello Mezzo op oranje pad
Monello Finale op zwart
Poorboys world White Diamond als glaze met de zwarte pad
Dodo Juice light fantastic soft wax 2 laagjes aangebracht
PB trim restorer voor de trims
Meg's nxt glascleaner
PB natural look voor de binnenkant
paar na foto's
de vorige eigenaar woonde 40 meter van 'n spoorweg af, zonder dat daar boven of iets dergelijks tussen staan. daar heeft de auto vanaf 2000 gestaan, dus 'n hele hoop ijzerdeeltjes in de lak van de bovenleidingen.
ik heb 'n paar maanden geleden al 'n keer 'n hele fles (0,5) L Iron x eraan gespendeerd, wat wel iets geholpen had, maar nog niet genoeg....
vorig weekend begonnen met 'n wasbeurtje (natuurlijk met de 2 emmer methode) en vervolgens nog eens beneveld met iron x. na 'n paar minuten had de auto weer 'n hele paarse gloed
hierna de auto 3x !!! moeten clayen, er bleef maar vuil vanaf komen.
vervolgens afgelopen weekend begonnen met weer 'n nieuwe wasbeurt, de auto gepolijst met de DAP 900, Monello Mezzo op oranje pad
Monello Finale op zwart
Poorboys world White Diamond als glaze met de zwarte pad
Dodo Juice light fantastic soft wax 2 laagjes aangebracht
PB trim restorer voor de trims
Meg's nxt glascleaner
PB natural look voor de binnenkant
paar na foto's