• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Astra GSI meeting klaar gemaakt

opel lover

Detailing addict
5 okt 2013
146
60
57
Nu het meeting seizoen er weer aankomt is mij gevraagd deze Astra GSI een beetje glans te geven. Gezien de Astra vorig jaar pas is gerestaureerd ben ik voorzichtig te werk gegaan. Ik ben de wagen met Monello Finale op wit een keer nagelopen waarna er al genoeg glans en reflectie aanwezig was. De stappen daarna zijn de blackhole van poorboys en Wax g3 professional. De velgen zijn gedaan met poorboys wheel sealant en bandjes met Meguiars gold class endurance. Deze GSI laat het Opel hart sneller kloppen en mag weer gezien worden.
20160407_143820.webp
20160407_143917.webp
20160407_143946.webp
20160407_144041.webp
20160407_145745.webp

Erg mooi resultaat en hele gave wagen. Ik ben een golf 3 fanaat en heb een in nieuwstaat verkerende VR6 uit dit tijdperk, maar kan zo'n GSI ook heel erg waarderen!

• Leuk
Reacties: opel lover
PRACHTIG! wij hadden zoeentje voor onze subaru. spijtig genoeg weg gedaan door constant motorproblemen maar met de subaru in de plaats ging het verdriet wel iets beter :-)

heel knap werk
prachtige auto!

• Leuk
Reacties: opel lover