• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A3 1.8T Ambition Aut.

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
42
Gisteren de A3 weer onderhanden genomen. PB SSS gewassen, daarna met PB Spray & Gloss. Had de auto het weekend daarvoor helemaal gekleid, gepolijst, geseald, en met DJ Supernatural afgewerkt. (zie projecten)

https://forum.Carclean.com/cc_postst5348/Audi-A3-18T-Ambition-Aut.aspx

Trims met PB dressing. Helaas kreeg ik een heel klein regenbuitje over de auto voordat ik de foto's maakte. Dus her en der is een vlekje te zien op de macro foto's.

De foto's:

DSC00359.jpg


DSC00361.jpg


DSC00360.jpg


DSC00362.jpg


DSC00363.jpg


DSC00364.jpg


DSC00365.jpg


DSC00366.jpg


DSC00367.jpg


Interieur uitgezogen, dash met PB apc schoongemaakt en daarna behandeld met PB natural look. Leer met Gliptone reiniger en voeding behandeld.


DSC00368.jpg


DSC00369.jpg


Elke keer vergeet ik voor foto's te maken :eek: En de banden dressing komt bij de volgende bestelling....
 
Bedankt voor de complimenten! Deze velgen komen er onder:

pb4.jpg


Audi TT Parabool 17''

Had ze ook al gepost in project topic.
 
BMW4Life zei:
Mooie wagen, echt super strak. Ik zie dat je rechts ook een grote spiegel hebt gemonteerd?

Dit is standaard op de facelift die in 2000 werd doorgevoerd op de A3 8L. Verder werd de voorbumper veranderd en verhuisde de mistlampen uit de koplampen naar de bumper. Andere grille, koplampen, achterlichten. Interieur kreeg nieuwe stuur, nieuwe stofjes, andere verlichting (was eerst volledig rood, nu witte cijfers rode naalden), andere ECC unit, digitaal klokje i.p.v. analoog, alu inleg op de luchtroosters, andere pook, chroomrandje om de pook, andere sleutel, nieuwere radio's, bekerhouders. TDI's werden pompverstuivers (100pk en 130pk)
 
Mooi resultaat.

Die parabool velgen zijn echt prachtig, rijdt hier in de buurt een muisgrijze TT cabrio met bruin leder en deze velgen echt een sjieke verschijning.
 
Netjes Paulus... Lak zit er strakker op dan bij mijn A3 ;)

Erg ge*l interieur... mijne is donkerblauw van binnen, maar creme rules!
 
Misschien wel de mooiste A3: m.i. tijdlozer dan z'n opvolger. En deze facelift versie is the one to have, zeker in deze kleurstelling en automaat. Ik ben benieuwd hoe de parabool velgen eronder staan. De huidige A3 kan ze heel goed hebben.
 
Bedankt voor de complimenten! De wagen gaat eind april/mei met veel pijn in het hart weg. Dan komt de RS2. Zoals jullie weten kwam de RS2 toevallig op het pad door een collega. Had de zoektocht al een beetje gestaakt naar een RS2. Drie auto's op de weg houden word echt te duur voor ons. Gelukkig blijft de auto in de familie, met het hart voor de vier ringen op de juiste plek.
 

Vergelijkbare onderwerpen