• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Celebrate Happy Birthday GIF

• Geweldig
Reacties: Het Zonnetje
Nou, hoewel je volop in het zonnetje staat, zou ik toch weer wachten tot volgend jaar lente/zomer als de zonkracht weer wat sterker is. :sun:
Een beetje UV-bescherming is dan niet verkeerd (maar zelf zou ik overigens toch eerder voor Nivea of dat soort spul gaan).

En nog gefeliciat.

@Soepergrover bedankt! :sun:
Ik leer elke dag weer zoveel bij op dit forum. Nivea op het gezicht…oké. Aanbrengen met een Disco Duo?
En hoe wrijf ik dat uit, gewoon met een Peluche Verde?
Moet ik de Nivea laag nog extra in de bescherming zetten? Ik denk aan een soort Wetcoat-achtig iets?
Hoor graag. Alles voor het behoud van een glanzende huid!

Als je nog eens bij Carclean over de vloer komt (en als Carclean Ambassadeur doe je dat vast nog weleens), zou je eens aan Johan kunnen vragen of de WCWC Tire Wax hem goed is bevallen.

(Voor wie geen idee heeft waar dit over gaat: check het filmpje op iets meer dan een minuut of twee)

• Grappig
Reacties: Het Zonnetje