Vandaag zijn we 3 jaar samen!
Tijdens het fotograferen vroeg een voorbijganger: “foto’s aan het maken voor Marktplaats zeker?” Eigenlijk geen gekke vraag maar voor mij een totaal ondenkbare situatie.
En natuurlijk vorige week toen er even tijd was, een wasje gedaan en wat Gummi gesmeerd. Ik blijf dat toch ideaal spul vinden. Al ga ik toch ook de
Nanolex Trim Rejuvenator aanschaffen. Verjonging is natuurlijk altijd goed.
En stond hij weer te stralen. De laatste beoordeling van
@Nick Bakker vorige maand was: “dit is de best onderhouden coating die ik tot nu toe heb gezien”. Ik glunderen.
Tijdens DE KLUS in augustus 2024 hebben we de Pure aangebracht.
Mijn streven was natuurlijk om deze regelmatig te onderhouden met de Cure, maar ik geloof dat dat misschien 2x is gelukt. Ik doe alles in de wasbox en soms is dat minder ideaal en rustig werken.
Ik onderhoud de coating met BTBM en
Gyeon Wetcoat.
Ik wilde me ook nog verdiepen in shampoos maar dat is ook nog niet echt gelukt.
Nieuwe velgen staan toch wel HOOG op de lijst. Qua kleur wil ik graag gunmetal (denk ik). Maar de grootte? Ik denk aan 16 inch. Ik wil de auto graag in zijn waarde laten en heb het idee dat het met 17 inch meer velg dan auto wordt. Wat denken jullie?
Voor het beeld even een betere foto ter beoordeling van de velgen-situatie nu.
Nieuwe ruitenwissers ga ik ook even bestellen. Recent nieuwe laag Clearvue op de voorruit aangebracht en daar ben ik wel erg blij mee.