• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Superstrak kontje zo :-)^ :love Prachtige wagen, vind het zo jammer dat de nieuwste generatie TDI's die dikke kromme pijpen niet meer hebben, nu zijn ze gewoon recht.

Ik had met mijn domme kop vergeten bij het bestellen van de A1 de kosteloze optie geen type aanduiding aan te vinken. Emblemen op de A1 zijn inmiddels ook verwijderd, uiteraad de ringen niet.

Soms zijn emblemen wel leuk: mijn broer had destijds een Golf IV TDI alle letters rood (150pk), daar hadden we de TDI letters verwijderd en er SDI opgeplakt. Echt lachen was dat bij het stoplicht, iedereen dacht natuurlijk dat het een SDI was die voor geen meter wegkomt. Tot dat het licht op groen sprong! 180pk en 400nm (ABT gechipt) spurde dan weg.