Afgelopen weekend was er een "poetsmeeting" via het AudiForum, bij deze club kon ik niet verstek laten gaan natuurlijk.
De zaterdag heb ik de A6 lekker gewassen samen met S6Diesel en later kwam Dibbuz ook nog even buurten. Ik heb de lak toen ontdaan van teerspetters met Tar&Glue remover van VP. Dat ging perfect! De volgende stap was de Iron-x, eerst opgespoten, laten werken en afgespoten. Daarna wederom opgespoten en ingewerkt met een vochtige washmit. De (witte) vloer van de wasbox was echt giga rood/paarsig, abnormaal. Tot slot grondig nagespoeld en gedroogd.
Dit keer de clay van Auto Finesse gebruikt, ik moet zeggen dat deze clay zeer mild is. Zo mild dat bepaalde (hardnekkige) harsplekjes er niet mee weg gingen. Ideaal dus als je wagen niet veel vervuiling heeft opgepikt! De blauwe meg's clay had minder moeite met deze plekjes. Eigenlijk kwam er vrij weinig vervuiling af na de iron-x, enkel wat overgebleven hars bolletjes.
Daarna de trims behandeld met Revive van Auto Finesse en dat beviel perfect.
De zondag was al weer vroeg op om tijdig in Lelystad aan te komen. Daar de wagen gewassen en daarna de hal in gereden. De A6 had helaas wat spuitnevel op de deuren maar gelukkig heb ik dit weg gekregen met polijsten.
Stappenplan:
- Mezzo op een witte/oranje LC kompressor @ Flex rotary
- Rejuvenate op een lichtgroene LC CCS @ Flex DA
- Auto Finesse - Desire wax
- Nanolex Ultra glass sealant op de ruiten
- Tripple en Tough Coat in de deurposten
- Mercury metal polish op de uitlaatjes
- Motorruim nagelopen met Last Touch en gevoed met trim restore van PB
- Nog wel meer kleine dingetjes....
Op naar de picca's (met nog wat Desire op de bumper die aan t curen is) 8d:
Wat foto's buiten @ Farmworld
Al met al weer tevreden en een geslaagde meet/detail!
De zaterdag heb ik de A6 lekker gewassen samen met S6Diesel en later kwam Dibbuz ook nog even buurten. Ik heb de lak toen ontdaan van teerspetters met Tar&Glue remover van VP. Dat ging perfect! De volgende stap was de Iron-x, eerst opgespoten, laten werken en afgespoten. Daarna wederom opgespoten en ingewerkt met een vochtige washmit. De (witte) vloer van de wasbox was echt giga rood/paarsig, abnormaal. Tot slot grondig nagespoeld en gedroogd.
Dit keer de clay van Auto Finesse gebruikt, ik moet zeggen dat deze clay zeer mild is. Zo mild dat bepaalde (hardnekkige) harsplekjes er niet mee weg gingen. Ideaal dus als je wagen niet veel vervuiling heeft opgepikt! De blauwe meg's clay had minder moeite met deze plekjes. Eigenlijk kwam er vrij weinig vervuiling af na de iron-x, enkel wat overgebleven hars bolletjes.
Daarna de trims behandeld met Revive van Auto Finesse en dat beviel perfect.
De zondag was al weer vroeg op om tijdig in Lelystad aan te komen. Daar de wagen gewassen en daarna de hal in gereden. De A6 had helaas wat spuitnevel op de deuren maar gelukkig heb ik dit weg gekregen met polijsten.
Stappenplan:
- Mezzo op een witte/oranje LC kompressor @ Flex rotary
- Rejuvenate op een lichtgroene LC CCS @ Flex DA
- Auto Finesse - Desire wax
- Nanolex Ultra glass sealant op de ruiten
- Tripple en Tough Coat in de deurposten
- Mercury metal polish op de uitlaatjes
- Motorruim nagelopen met Last Touch en gevoed met trim restore van PB
- Nog wel meer kleine dingetjes....
Op naar de picca's (met nog wat Desire op de bumper die aan t curen is) 8d:
Wat foto's buiten @ Farmworld
Al met al weer tevreden en een geslaagde meet/detail!