• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi q2 weer opfrissen

pkt

Detailing addict
4 jan 2012
27
60
Hallo carcleaners,

al een tijdje geleden dat ik hier was maar nu hebben we een occassiewagen aangeschaft en de vorige eigenaar heeft deze toch wel wat verwaarloost, of beter , mishandeld….

Er zijn wel wat lichte krassen op het dak,wss door de carwash, verder heeft de wagen ook altijd onder bomen gestaan waardoor hij veel last had van hars en zo. Veel water heeft de auto alleszins niet gezien…

ik had de auto nu es graag helemaal laten opknappen en weer laten blinken als nieuw.

het is een witteauto, en deze zat ook helemaal onder de vliegenpoep, tips om deze in de toekomst makkelijker af te krijgen?

wat de lichte krassen betreft en hier en daar een aftekening van vogelpoep, veronderstel ik dat een polijstbeurt hier aan te raden is?
Verder, ik woon in belgie, west-vlaanderen, iemand die ervaring heeft met detaillers regio Ieper-Poperinge, eventueel Roeselare
thnxxxxxx
 
Om vervuiling minder goed te laten hechten, kan je een bescherming aanbrengen. Dit kan middels verschillende producten, van een simpele wax tot een hoogwaardige coating.

Zoektochten of aanvragen naar detailers is tegen de forumregels. Als je een goed adres wilt, dan kan je uitwijken naar Carclean.com zelf ("Diventa Bella") of je zal zelf in je omgeving op zoek moeten gaan. ;)
 
Ah,ik wist niet dat dit tegen de forumregels was, mijn excuses...
Is een coating bv effectief tegen vliegenpoep,want dat is verdorie toch iets ambetants hoor
 
Een coating biedt bescherming, maar betekend nog steeds wel dat je vogel uitwerpselen zal moeten verwijderen anders bijt het in, in de coating.
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr
Auto heb ik onderss laten polijsten en zietcer bijna weer als nieuw uit

ALs het geregend heeft blijven er op het dak vd auto wel dikke regendruppels liggen, is dat normaal
 
Idd, respons gehad van de detailler, komt door de waxlaag. En idd, als ik er met de tuinslang water over laat lopen, trekt alles mooi weg. Prima dus