• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi S8 v10!

haha, heb een aantal keren exact dezelfde gedaan, alleen dan met een beige interieur:
https://forum.Carclean.com/cc_postst10113/A8L-4-2TDI-Quattro-MY-2008.aspx
 
Fantastisch resultaat zeg!! 10 emmers is echt wel veel. Ook bijzonder hoe de iron-X nog reageert na al meerdere stappen op de velgen. Wat betreft de auto blijft dit een geweldig mooi type maar wie verzint zo'n interieur? Foeilelijk maar ieder z'n smaak :)
 
PeterAudi;316957 zei:
Fantastisch resultaat zeg! 10 emmers is echt wel veel. Ook bijzonder hoe de iron-X nog reageert na al meerdere stappen op de velgen. Wat betreft de auto blijft dit een geweldig mooi type maar wie verzint zo'n interieur? Foeilelijk maar ieder z'n smaak :)

10 emmers is veel, maar zie het gruis in de kieren van de stoelen, daar komt het voornamelijk vandaan...
en je hebt gelijk, al dat hout :( alu trims was wel beter geweest, icm met sportleder stuur me s8 logo.

allen, bedankt voor jullie reacties ,^^
 
Inmiddels heb ik voor deze auto de behandeling herhaald, echter beschik ik sinds kort over een prachtige ruimte, die ik op dag basis kan huren van een goede vriend voor een goede prijs,..

Hierbij mijn ruimte, en de glans begint te komen........

image_zps648661bb.jpe

4_zpsf9cbaabe.jpe

voorzien van CV, WC, EN bovenverdipeing een keuken en veel opslagruimte..

foto_zpsb70f903d.jpg