• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ja, idd....ik bedoel dat ik voor de PIR uit te rekenen met 1l water in de emmer leeg te spuiten ongeveer 11l heb. Ik heb de Kenotek Snow Foam nog niet gebruikt in de wintermaanden. Waarschijnlijk zal de Touch-Less en Autofoam beter reinigen...het kan bijna niet anders. Ik vind gewoon de benodigde dosis volgens BH absurd hoog als je ziet hoe goed de Kenotek Snow Foam in de zomermaanden goed werkt en reinigt, met dik schuim en heerlijk ruiken naar appels en met slechts 50ml...Ik dacht gewoon dat ik iets verkeerd deed met het berekenen van de pir omdat ik de dosis wel erg veel vind voor een BH product die toch gekend zijn voor zeer geconcentreerde producten op de markt te brengen.