hey,
afgelopen weekend heb ik mijn auto (renault laguna, nieuw model, leisteengrijs) geclayed.
daarpas zag ik in de zon, tot mijn grote verbazing, allerlei swirls en krassen. deze volgden duidelijk mijn clay patroon...
ik klei al zowat 5j mijn auto's, zonder problemen. ditmaal is er dus duidelijk iets fout gelopen.
auto was enorm vervuild (fabrieksuitval?), klei was geel/bruin/oker ipv wit, of grijs zoals bij normale vervuiling. vorige keer dat ik clayde was augustus vorig jaar, met daarna M21 en M16.
auto was goed gewassen (shampoo plus), denk ik.
clay was meg consumer line, gebruikt met last touch 1:1
nu, de schade is er, nu nog wegkrijgen...
kan een DA machine hierbij helpen? heb ik maw nu een echte reden om over te stappen naar machinaal detailen?
iemand een idee over de renault lak en hardheid? neem ik maw bv de dap met monello (pakket), of kan ik gewoon voor M80/M83 gaan...
afgelopen weekend heb ik mijn auto (renault laguna, nieuw model, leisteengrijs) geclayed.
daarpas zag ik in de zon, tot mijn grote verbazing, allerlei swirls en krassen. deze volgden duidelijk mijn clay patroon...
ik klei al zowat 5j mijn auto's, zonder problemen. ditmaal is er dus duidelijk iets fout gelopen.
auto was enorm vervuild (fabrieksuitval?), klei was geel/bruin/oker ipv wit, of grijs zoals bij normale vervuiling. vorige keer dat ik clayde was augustus vorig jaar, met daarna M21 en M16.
auto was goed gewassen (shampoo plus), denk ik.
clay was meg consumer line, gebruikt met last touch 1:1
nu, de schade is er, nu nog wegkrijgen...
kan een DA machine hierbij helpen? heb ik maw nu een echte reden om over te stappen naar machinaal detailen?
iemand een idee over de renault lak en hardheid? neem ik maw bv de dap met monello (pakket), of kan ik gewoon voor M80/M83 gaan...