• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto onder rood/bruine vlekjes van een boom

Conny Verleun

Detailing rookie
16 aug 2024
2
2
Hallo allemaal, Wie weet hoe dit op te lossen? 2,5 weken geleden mijn auto laten spuiten. Week later onder een boom in Frankrijk geparkeerd en hier te laat achtergekomen. Heel de auto onder de hars of misschien wel iets anders van die boom. Geprobeerd met Wd-40, heet water, Valma harsverwijderaar, sonax boomgarsverwijderaar, spiritus en insectenverwijderaar. Wat wel werkt is heet water met autowasmiddel en spons en dan op gegeven moment kan ik het met mijn nagel wegkrabben, maar ook niet alle vlekjes. Wie wet de oplossing.
 

Bijlagen

  • lakschade 1.jpg
    lakschade 1.jpg
    86 KB · Weergaven: 22
  • lakschade 2.jpg
    lakschade 2.jpg
    11,2 KB · Weergaven: 22
  • lakschade 3.jpg
    lakschade 3.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 22
  • Verdrietig
Reactions: stoffel
Dan ben je al aardig bezig geweest..
Ik zou doorgaan met de manier die een soort werkt ,alles wat daarna blijft zitten zou ik met kleien proberen te verwijderen.
Waar ik wel bang voor ben is dat wanneer de “ophopingen” weg zijn dat je nog steeds oranje afdrukjes gaat blijven zien en ik denk dat polijsten hopelijk de manier is om daar vanaf te komen.