• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

autoglym hd wax tv-spotje

En dan vergeet je nog die spons :-&

Jammer van deze reclame hoor. Dan vraag ik mij toch af wat mensen met voorkennis, zoals hier op het forum, van het bedrijf vinden na zo een slecht en amateuristisch filmpje. Voor mij persoonlijk komt dat het imago van AG niet ten goede, ook al hebben ze best goede producten.

Maar dit filmpje kan echt niet.

Houdt er rekening mee dat dit reclamefilmpje waarschijnlijk niet gericht is op detailers maar op de doorsnee consument en hoe die zijn auto onderhoudt. Ik denk dat men bij Autoglym weet waar men mee bezig is. Daarnaast komt natuurlijk dat het product niet/ minder verkoopt als de consument ook nog tal van andere producten aan moet schaffen buiten de HD wax á €61,99 om tot een goed resultaat te komen. Het lijkt me een kwestie van marketing.

+1
Prima reclame voor hun doelgroep. Ze richten zich op de massa, zijn ook makkelijk te verkrijgen in de lokale autoshops. En die 'massa' wil echt niet teveel moeite doen, voordat ze kunnen genieten van deze wax. Lekker wassen (schoon = schoon) en verder de wax opbrengen. Zo simpel mogelijk houden.

Verder is die HD Wax een prima wax. En een leuke Belgische dame.

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de reactie van IbizaSigno en GMToyota, een washmitt had beter/mooier geweest voor het filmpje, maar dat is ongeveer het maximum waar je bij het grote publiek mee aan kunt komen.

Zou een iets langer filmpje worden voor een compleet algemeen stappenplan :)

Grappig dit, toch de goede kant op voor mensen die altijd weer zeggen "ik heb nu toch wat gevonden"...
Ben het eens met vorige sprekers.

Enne.. hoe zei ze nou gedag aan het eind met die twee vingertjes omhoog? de hele hand was te vermoeiend hehe