• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autoglym High Definition Wax

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Zoals in de titel..

Zijn er mensen die deze wax hebben..?

Is het de moeite/prijs waard ,want de inhoud lijkt me wat weinig en de prijs is niet echt laag.
Ben er namelijk al een tijd naar aan het kijken ,maar voor de prijs zijn er natuurlijk ook andere producten te koop..

De sheeting in het filmpje ziet er in ieder geval wel goed uit..:ja

ik heb hem, ben er zeer tevreden van, binnenkort heb ik ook de dodo juice blue velvet om daar tegen te kunnen vergelijken.
Als je wil mag je mijn pot hd-wax altijd eens gebruiken, kan je hem testen alvorens hem aan te kopen.

Jullie wonen volgens mij niet ver vanelkaar vandaan, dus dat moet goed komen. :)

Heb je inmiddels al tijd gehad om de Autoglym naast de Dodo te zetten? Ik ben er wel benieuwd naar!

idd vlakbij dus dat komt er wel eens van.
Heb ik nog niet de tijd voor gehad, hopelijk morgen of anders volgend weekend de motorkap eens in twee delen verdelen en een test beginnen.
Je hoort er dan nog van!

Thanks Rodders..Heb blijkbaar de nieuwe reply's over het hoofd gezien..:-/

Ik wacht eens op een review/test..Fijn om te weten dat ik kan testen bij jouw..:-)^

Topwax
Goede duurbaarheid!
Hier de resultaten op onze BMW 520i:
https://forum.Carclean.com/Default.aspx?g=posts&t=825