• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autoschade hersteld

Polo444

Detailing addict
5 apr 2015
144
65
Deze week word de motor kap en voor en achter bumper opnieuw gespoten.
Als dit gedaan is wil ik een maand wachten voor dat ik de auto weer goed kan polijsten.
Moet ik de gespoten plaatwerk ook weer kleien en moet dit ook mee worden gepolijst ?

Misschien ook nog eventuele tips hierover wat je bet beste kan doen

Kleien doe je om het oppervlaktevuil weg te nemen, de vraag is dus of je dat soort vuil hebt
Op zachte lak kan kleien wat marring (heel lichte krasjes) geven wat weg gaat met polijsten
En polijsten doe je vooral als je wat krasjes hebt die je weg wilt hebben

Na die maand dus eerst eens kijken hoe de plaatdelen erbij staan en dan bepalen wat je gaat doen

Hey Hallo,

Nieuw gespoten delen zullen geen polijstbeurt nodig hebben. Eventueel een kleibeurt als je weer enkele weken verder bent.

Ik zou de spuiterij vragen wat hun advies is. Bij de ene spuiterij mocht ik meteen na ophalen gaan polijsten als ik dat wilde, de andere geeft aan dat de lak gepolijst mag worden maar NIET worden afgesloten met een LSP o.i.d. De ander kan vereisen dat je weken lang niks met de lak doet.

Greetz

Hey Hallo,

Nieuw gespoten delen zullen geen polijstbeurt nodig hebben. Eventueel een kleibeurt als je weer enkele weken verder bent.

Ik zou de spuiterij vragen wat hun advies is. Bij de ene spuiterij mocht ik meteen na ophalen gaan polijsten als ik dat wilde, de andere geeft aan dat de lak gepolijst mag worden maar NIET worden afgesloten met een LSP o.i.d. De ander kan vereisen dat je weken lang niks met de lak doet.

Greetz
Bedankt