• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ava foamkanon

DetailingDutch

Detailing addict
21 sep 2021
119
53
Hallo fanaten,

Ik heb onlangs een Ava p50XL 1800w hogedrukreiniger aangeschaft. Echt een geweldig ding. Ik heb er een 500ml ava foamkanon bij gekregen, alleen ben ik hier niet heel erg positief te spreken over. Heeft iemand van jullie deze ervaring ook? Nu ben ik aan het kijken naar een ander foamkanon die op mijn ava past. Hebben jullie ervaring met een goed foamkanon die op een Ava hogedrukreiniger past? Zo ja, welke dan?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
De beste foam cannon die ik tot nu toe gezien heb is de MJJC, specifiek het model S v.3.0. Ze zijn wel prijzig, dus misschien weet iemand anders nog een foamcannon met een gebalanceerde prijs/kwaliteit verhouding.

Je hoeft niet perse een AVA compatibele foam cannon te kopen, dan word je erg beperkt in je opties. Er zijn voldoende adapters op de markt beschikbaar zodat je gewoon een universele foam cannon (quick release) op je AVA kan koppelen.

Zie hier een stukje op de website van AVA over compatibiliteit met andere merken: https://www.avaofnorway.com/gb/en/articles/can-ava-be-used-with-other-brands.
1726136893542.png


Voor zover ik kan zien heeft AVA dezelfde bajonet-koppeling as Karcher, dus als je kan eventueel foam cannons ook direct met bajonet-koppeling bestellen, bijvoorbeeld: [Heb de link verwijderd i.v.m. forum regels, je kan googlen op 'MJJC S v3 Karcher']
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: DetailingDutch