• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AVA Go Series P55 140 bar HD zgan

Thomaso

Detailing guru
9 mei 2018
434
150
Omgeving Nijmegen
Te koop, mijn AVA Go Series P55 140 bar. Ik heb de machine op 30 juli 2024 gekocht bij Carclean (bon aanwezig), en daarna slechts twee keer gebruikt. Ik heb ook een P60 EVO en dacht de P55 vaker te gebruiken voor klusjes op hoogte (heb een grote lichtstraat op het dak, dat soort werk). De P55 is een stuk lichter, dus ja handiger meenemen op hoogte. Echter merk ik dat ik toch altijd de P60 pak.

Dus, mocht je een gloednieuwe machine willen die slechts twee keer nog geen half uur is gebruikt, sla je slag! Ik voeg later een foto toe van de machine. Vanwege de omvang en gewicht ga ik niet verzenden, dus alleen ophalen (Beuningen, Gelderland). Prijs: € 195,-.

• Leuk
Reacties: Mark96
IMG_7331.webp

IMG_7332.webp

En daar zijn de beloofde foto’s. En voor de geïnteresseerden, deze hd heeft een met staal versterkte slang van 8 meter. Dus niet het gekøt wat je met de slang van het Easy model kan hebben, of je oude Kärcher.