• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

avalanche snow foam

2shiny

Detailing rookie
11 sep 2013
114
0
Is de avalanche snow foam nu LSP-safe of niet? Volgens de autofinesse website wel, maar volgens carclean niet...

En hoe is de reinigingskracht ervan? Ik ben niet geinteresseerd in een dikke scheerschuimlaag die enkel show is
 
Gebruik de Avalanche nu al een poosje, ben bijna op het eind van de 5 liter verpakking. Heb er schone(re) auto's mee gedaan en heel vieze. De reinigingskracht is wat mij betreft erg goed te noemen. Ook op auto's die zelden tot nooit gewassen worden en waar het vuil aangekoekt is, laat het zich makkelijk verwijderen. De schuimlaag is niet perse dik, maar dik genoeg om even te hechten en vervolgens het vuil los te weken en af te voeren. Wax safe of niet? Zeg het maar. Volgens de pH waarde meting van Carclean is het hoog, maar tot op heden heb ik er geen hinder van ondervonden. D.w.z. ik foam eigenlijk bijna elke wasbeurt en krijg niet het idee dat de wax sneller weg gaat, maarja de vraag is dan maar weer hoe je dat meet. Als je een sample wil dan geef je maar een gil.
 
Ik heb de valet pro omdat de Monello (de monello is sowieso zo veilig als het kan zegt iedereen) uitverkocht was. Ik heb de valet nog ni getest want geen tijd.. Maar de reviews op Uk sites zijn positief:)