• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Back on track

T-Bone

Detailing trainee
1 sep 2018
12
45
Hoi!

Ik heb een account hier op het forum gehad, maar kan er niets van terug vinden. Na lang zoeken, maar besloten een nieuw account aan te maken.
Naast dat de auto een noodzakelijk iets is voor mij, vind ik het ook therapeutisch om de auto te wassen, te poetsen enzovoorts.
Wanneer je bolide je blinkend aankijkt, waar tijd en aandacht in heeft gezeten.

Vroeger was ik wat extremer in het detailen, maar aangezien ik mij enorm irriteer aan de krasjes die anderen presteren op mijn auto te maken, je niet onbeperkt kan polijsten en elke keer de boel bijspuiten ook geen optie is... iets minder extreem, maar nog steeds met plezier bezig de auto aandacht te geven.

Hopelijk weer wat mee babbelen hier op het forum, tips en adviezen geven en ontvangen :)
 
Dat was in het begin van het forum, zou vrij gelijk moeten zijn aan mijn forumnaam nu, of ik moet toen iets heel afwijkends hebben gekozen en daarom niets terug kunnen vinden. Afijn, we zijn er weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator: