• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bananenman is hier!

Bananenman

Detailing addict
26 dec 2014
26
60
29
Dag mede-enthousiaste leden van het carclean forum!
Ik ben Olivié/ Olli, 19 lentes jong en woonachtig te Beervelde (België).
Ik studeer NMCT(informatica) aan de Howest campus te Kortrijk.

Ik ben een zeer groot autofanaat sinds kinds af aan.

Momenteel heb ik mijn hart verloren voor BMW's. Ikzelf ben ook 'moderator' van het grootste bmw forum van België.
Ik organiseer enkele kleinschalige meetings (+-60 auto's) eens om de zoveel tijd en daar geniet ik heel veel van!

Als pur-sang autofanaat wil je natuurlijk je 'besje' in TOPconditie houden.
Het detailen zelf spreekt me enorm aan, alsook op carclean lijkt het mij een enorm grote vriendelijke community te zijn met 1 grote gedeelde passie: detailen.

Het is pas sinds kort dat ik overgeschakeld ben van mijn 'goedkope' auto5 autoshampoo/ spraywax naar wat bekender gerief.
Binnenkort ga ik het voor het eerst mijn wagen clayen en voorzien van een wax.

Mijn 1e wagen was een BMW E30 318i cabrio van 1993.

file.php?id=35519&t=1.jpg

file.php?id=35517&mode=view.jpg


Het was een prachtige wagen maar motorisch was deze in belabberde staat... Na heel veel kosten te hebben heb ik besloten hem te verkopen aan een mede liefhebber die er meer tijd en geld in wou investeren. Als student is het niet makkelijk om 'carguy' te zijn met je beperkte budgetten.

Nu ben ik in het bezit van een prachtige BMW Z3 1.8i Roadster.
Het is mijn beste aankoop die ik ooit gedaan heb, deze wagen is dan ook mijn pure trots!
file.php?id=35518&t=1.jpg

file.php?id=35521&t=1.jpg

file.php?id=35520&t=1.jpg
 
Welkom bananenman op het forum, hier ben je aan het juiste adres voor alle info over detailen. Ik zou zeggen lees je goed in op de how to's en de vele info die al op het forum staat voordat je spullen gaat aanschaffen. Op de website van carclean staan tevens mooie sets die je met een beperkt budget een flink eind op weg helpen. Alvast veel detail plezier toegewenst.
 
Dank je wel! Ik heb reeds uren naar diverse filmpjes gekeken over detailen etc en het spreekt me enorm aan!
Binnenkort wat clay bestellen alsook PB Black Hole en hun Natty's paste blue wax aanschaffen.

Eens zien wat het zegt!
 
Welkom! En zet het spaarvarken en de hamer maar vast klaar.:D ( Voor je het weet heb je hem nodig)
 
Aan elke hobby hangt een prijskaartje nietwaar ;)
Ik klasseer het onder 'autoliefhebberij-kosten' en die lopen sowieso al hoog op :-" ... ;)
 
Mooie Roadster zeker te weten, je zult hier zeker nog veel lezen en leren. Elke dag leer je weer iets nieuws op het forum :)
Er zijn weinig tot geen hobby's die geen geld kosten.
 
Welkom Bananeman.
Hier ga je veel opsteken over 't soigneren van je bimmer.