Ik heb niet veel ervaring met verschillende producten, alleen een op siliconen basis van sonax, de slickrims en tuf shine kit. De tuf shine heb ik er net opzitten op een set nieuwe banden, drie keer schoonmaken en twee keer coating erop kostte me een uurtje ofzo inclusief drogen voor twee banden. Lijkt me een rotklus als je al ooit eens iets op siliconen basis op je band hebt gesmeerd.
Verder volledig eens met tembaco, de zijdeglans van de slickrims blijft niet heel lang zitten, de hoogglans nog minder, maar het aanbrengen kost je nog geen minuut per band dus een touch up is zo gedaan.
Vind wel dat met de slickrims ook nadat de glans weg is toch mooi donker blijft.
Dit is de slickrims na tien dagen en ongeveer 800 km in aardig wat regen zonder wassen:
Verder volledig eens met tembaco, de zijdeglans van de slickrims blijft niet heel lang zitten, de hoogglans nog minder, maar het aanbrengen kost je nog geen minuut per band dus een touch up is zo gedaan.
Vind wel dat met de slickrims ook nadat de glans weg is toch mooi donker blijft.
Dit is de slickrims na tien dagen en ongeveer 800 km in aardig wat regen zonder wassen: