• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Barry stelt zich voor

Bry

Detailing trainee
1 apr 2009
3
47
Aloha !

Aangezien ik al ongeveer een weekje rond loop hier zal ik me maar even voorstellen. Ben Barry, net 23 jaar:party: en woon in Rhoon.
Ben al een tijdje bekend met detaillen maar eigenlijk alleen met Megs :-" . Moet zeggen dat ik mede door alle goede berichten afgelopen week wat spullen van Poorboys heb besteld die mijn vriendin vrolijk vrijdag ging afhalen :D (Dennis nog bedankt voor de gode info)

Vandaag heb ik de astra van mijn vriendin onder handen genomen zal er een topic over maken in Show off. Was trouwens perfect weer voor een dagje detailen maar dat geheel terzijde

Ow ja vergeet bijna een foto van mijn ride te plaatsen, gaat er met een half jaartje uit voor een lease auto :party:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Groetjes,
Barry
 
Welkom barry!

Woon je in het nieuwe deel (ten noorden van de metro) in Rhoon? Ik kan me herinneren je auto wel eens gezien te hebben (ik heb een tijdje in Hoogvliet gewoond).
 
ziet er strak uit zeg

maar even buit het poets gedeelte lijkt het nou of is het zo staat hij beetje hoog op zijn poten, Zoals het er nu uit ziet zou hij van mij wel wat mogen zaken... maar dat is mijn mening

verder erg strakke bak
 
Klopt maar als ik erin zit gaat hij al een stuk naar beneden hoor :D

Moet eerlijk zeggen dat ik er wel aan gedacht heb maar nooit iets mee gedaan