• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Basis om mee aan de slag te gaan

Jowie

Detailing rookie
25 jun 2013
367
0
Onderstaande heb ik 16:01 besteld uit de selectie van het stappenplan:


Polishing Power - DAP900 V2 Raffini Starterskit - Power Pack
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel
Dodo Juice - Lime Prime pre-wax cleanser
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
Monello - Wash Mitt


Om te beginnen dus het exterieur(plaatwerk) van 2 grijs/silver metallic auto's. Lijkt me een goede basis, toch? Als er nog leden in de buurt van Roosendaal zijn die me op weg willen helpen hoor ik het graag! Ik sta te popelen om ermee aan de slag te gaan :) . Uiteraard hoor ik ook graag tips over deze produkten en eventuele aanvullingen!
 
@Peet Neelen: Ik had die stelling wel verwacht ja. In de starterskit zitten er 3. Dacht dat dat met de droogdoek erbij wel voldoende zou zijn. Verkeerd gedacht??


Zo te zien is er iets niet helemaal lekker gegaan met het kopieren van mijn lijst. Hier de volledige versie:

* Professional 5,5” Foam Finishing Pad - Red
* DAP900 V2 Raffini Starterskit - Power Pack
* Wash Mitt
* California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
* Lime Prime pre-wax cleanser - 250ml
* Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
* White Diamond - 473ml

Waarschijnlijk zal dit het verdict enigszins veranderen.

Het heeft wat gekost, dus ik hoop dat het ook wat gaat opleveren! De bestelling is vandaag nog de post op gegaan, dus geluk met mijn bestelling net na 4en :rules.

edit: de shampoo mist inderdaad, zal dus nog even de goedkope moeten opmaken=-o . Daarnaast zie ik dat ik de finishing pad niet besteld had, maar van carclean erbij krijg...Thank You!!
 
Laatst bewerkt door een moderator: