Ik kan je verklappen dat de mothers klei net iets meer op de lak doet dan de AF klei, deze komt net iets te kort in mijn ogen. Op een goed onderhouden auto is de AF klei wel lekker werken, maar mijn favoriet blijft de klei van Mothers.
grijzepanda;337123 zei:Ziet er zeker goed uit,Alleen vind ik het jammer dat je er na al die uren Nxt op zet,Mijn eerste wax was ook de Nxt deze had echt een super mooie glans maar de standtijd was heel kort ongveer een kleine maand,Vorig jaar heb ik de natty"s blue vaste wax gebruikt en dit vond ik een fijne wax om mee te werken,Aleen heb ik vorge maand dodo purple haze pro gebruikt en vind dit echt een super fijne wax om mee te werken.
Je zou een panel pot kunnen kopen of een wax van Collinite deze schijnen ook heel erg goed te zijn.En dan eventueel Black hole er onder.Persoonlijk is dit net de kerst op taart.
inge;337150 zei:Dan gewoon opmaken en toppen met Reload - verleng je de standtijd mee en daar reload multi-functioneel is... altijd handig in je autospullen verzameling.