• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik vind de Born Slippy een erg fijne clay lube, en de concentraat is ook nog eens goedkoop, dus ik zou die ook aanraden. Wat betreft de wash mitt, ik heb de Meguiars en de Monello versie allebei, en ik kan er echt geen verschil tussen ontdekken, ik pak gewoon degene die bovenop ligt, dus ik zou dan aanraden de goedkoopste nemen.

Verder weet ik niet wat je al hebt qua doeken, maar je kan er bijna niet genoeg hebben, dus misschien is het nog handig een Peluche Bianco of Verde trio erbij te nemen. Als laatst over de EXP, die vind ik zelf niet echt bijzonder, het geeft een goede beschermlaag, maar de beading is naar mijn mening erg saai (dat is ook een beetje een eigenschap van een sealant), ik zou dan eerder een Dodo Juice Panel Potje nemen, daarmee kan je ook al behoorlijk wat laagjes aanbrengen.