• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

beginners collectie

sorrydatikbesta!

Detailing rookie
27 okt 2010
19
0
Hier mijn beginners collectie :grinning:

verzameld sinds okt 2010 :party: :party:

P2091067.jpg
 
Nou, dat is al een flinke collectie!

Ik zie dat je een grijze spraykop op de PB Spray&Rinse hebt. Mijn advies: spoel deze met water na, dat verlengt de duurzaamheid van de spraykop.
 
Dat gaat de goede kant op. Zijn dat ook microfiber doeken van de Action? Die heb ik zelf ook, maar ik kan er eigenlijk niet zo veel mee. Ze nemen namelijk niks op. Zelfs niet na een tijdje geweekt te hebben in de azijn. Die Washmitt is op zich best fijn. Neemt lekker veel water op en ideaal voor de onderkant etc.
 
Zo! ziet er netjes uit. Goed begin gemaakt! Knap dat je gelijk met een DAP begint. Meeste mensen kijken eerst handmatig even de kat uit te boom en stappen dan over. (DAP is meestal toch een geldkwestie)
 
Cyruzzz zei:
Zo! ziet er netjes uit. Goed begin gemaakt! Knap dat je gelijk met een DAP begint. Meeste mensen kijken eerst handmatig even de kat uit te boom en stappen dan over. (DAP is meestal toch een geldkwestie)
Ja ! had mijn eega overgehaald en bestelde gelijk een starters pakket met dap900 :party:
 
@ soorydatikbesta!

ik heb ook net (15 min geleden) een DAP besteld. Maar ik ben alweer bijna een jaar bezig met detailen :p Wel super goed hoor!