Ik heb nu sinds een maandje een andere auto. Binnenkort heb ik een afspraak met RST-Smurf om mijn auto eens onder handen te nemen, zo kan ik ook gelijk een boel leren hopelijk.
De bedoeling is o.a. om met een DAP de huidige swirls te verwijderen. Stel nu dat de swirls eruit zijn, betekend het dan dat de swirls ook wegblijven als ik vanaf heden altijd netjes met de hand (The Bone spons) blijf wassen. De swirls van nu zijn door de vorige eigenaar veroorzaakt in wasstraten toch? Of zie ik dat verkeerd?
Dan nog een vraag over het gebruik van polijstmiddelen en een DAP. Als je met een DAP en polijstmiddel de blanke laklaag weer hersteld (swirls verwijderen) betekent dit dan dat je dit maar een aantal keer kan doen omdat je anders op een gegeven moment door de blanke laklaag heen bent, of zie ik dat verkeerd? Het lijkt mij dat je met polijsten toch telkens de blanke lak iets dunner maakt, waardoor de krasjes wegvallen?
Dan nog een vraag over het gebruik van polijstmiddelen en een DAP. Als je met een DAP en polijstmiddel de blanke laklaag weer hersteld (swirls verwijderen) betekent dit dan dat je dit maar een aantal keer kan doen omdat je anders op een gegeven moment door de blanke laklaag heen bent, of zie ik dat verkeerd? Het lijkt mij dat je met polijsten toch telkens de blanke lak iets dunner maakt, waardoor de krasjes wegvallen?