• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

beginnerscollectie van Kelvin1990.

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met een simpele startersset van mequiars, bestaande uit nxt shamppo, nxt wax, droogdoek, claybar kit en waxset.

Na verloop van tijd zijn er steeds meer artikelen besteld aangezien de drang naar perfectie groter en groter word.

Hierbij een aantal foto's van de verzameling die ik nu heb:


436af.jpg


436s.jpg


437b.jpg


438bm.jpg


439m.jpg


De gloria fm10 foamgun is gisteren besteld.

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik vaak moest lachen toen ik las dat mensen verslaafd waren aan detailen. Nu kan ik er redelijk inkomen aangezien de perfectie steeds beter en beter kan worden, en dat je meer loon na werken heb.

Mijn verlanglijst is ook niet 2 regeltjes: een groot gedeelte Dodo Juice en Auto Finesse artikelen, een extractor, micro restorer, ex-p en ga maar even door. Ook mijn morrende vader geniet ervan mee aangezien zijn spullen naar de garage verhuizen en mijn spullen een prominentere plek achter in de bergen krijgen.:party:

Tot zover mijn collectie!
 
Een DAP en verder niets!?

EDIT: Toen ik net keek was er enkel de foto met de DAP erop. Even een aanvulling. Mooie collectie. Lekker compleet en aanvullen kan altijd nog. ;) Komt vast goed enne.. Als je af en toe de wagen van je vader doet moet het goedkomen toch!? :rules
 
@ IbizaSigno: klopt, ik testte met 1 foto of ik de juiste link had, anders kon ik alles opnieuw. Mijn vader geeft echt 0,0 om auto's ingevreten vogelstront, parkeerschades, interieurbeschadigen en een stuur zo vet als spek. Was hem 1/2x? in het jaar maar hij vind het allemaal geldverspilling;)
 
Toch echt de laatste aanwinsten voorlopig:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator: