Vorige week heb ik mijn prive en zakelijke collectie bij elkaar gevoegd om een goed overzicht te krijgen van wat ik nou allemaal in bezit heb. Begint ook al een aardige collectie te worden wat mij betreft 
Ik heb nu een mooi pakket samengesteld waarbij ik ook producten ga opmaken zodat ik een mooie sterke collectie overhoud, maar niet teveel dingen dubbel heb. Less is more geldt hier eigenlijk ook wel. Op een gegeven moment gebruik je toch producten die het beste bevallen. En ik heb ook gewoon ruimtegebrek
Wordt vaak op locatie gebruikt en moet allemaal in de Chevy passen met nog ander spul. Niet eens alles staat nog op de foto maar hier foto's van het overgrote deel van mijn collectie!
Een deel van de doekencollectie.
Ik zal ook mijn pads is gaan rangschikken en op de foto zetten. In de boxen zitten ook allerlei spulletjes. Wordt vervolgd.
Ik heb nu een mooi pakket samengesteld waarbij ik ook producten ga opmaken zodat ik een mooie sterke collectie overhoud, maar niet teveel dingen dubbel heb. Less is more geldt hier eigenlijk ook wel. Op een gegeven moment gebruik je toch producten die het beste bevallen. En ik heb ook gewoon ruimtegebrek
Een deel van de doekencollectie.
Ik zal ook mijn pads is gaan rangschikken en op de foto zetten. In de boxen zitten ook allerlei spulletjes. Wordt vervolgd.