• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Begint uit de hand te lopen

Tonny

Detailing guru
1 mei 2017
318
153
33
Lemmer
Vorige week heb ik mijn prive en zakelijke collectie bij elkaar gevoegd om een goed overzicht te krijgen van wat ik nou allemaal in bezit heb. Begint ook al een aardige collectie te worden wat mij betreft :innocent:

Ik heb nu een mooi pakket samengesteld waarbij ik ook producten ga opmaken zodat ik een mooie sterke collectie overhoud, maar niet teveel dingen dubbel heb. Less is more geldt hier eigenlijk ook wel. Op een gegeven moment gebruik je toch producten die het beste bevallen. En ik heb ook gewoon ruimtegebrek :D Wordt vaak op locatie gebruikt en moet allemaal in de Chevy passen met nog ander spul. Niet eens alles staat nog op de foto maar hier foto's van het overgrote deel van mijn collectie!

118030


118031


118032


118033


118034


Een deel van de doekencollectie.
118035


Ik zal ook mijn pads is gaan rangschikken en op de foto zetten. In de boxen zitten ook allerlei spulletjes. Wordt vervolgd.:)
 

Bijlagen

  • IMG_1572.JPEG
    IMG_1572.JPEG
    425,8 KB · Weergaven: 202
Gebruik ik als voorreiniger in de wasbox. Is een voorreiniger die ook bij de wassstraat te gebruiken is alleen gebruik ik hem op een sterkere mengverhouding in een sprayer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Patrick