• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Begonnen als een kleine collectie...

Citroën DS zei:
Er bestaan 'trays" die in die hoge bakken passen maar daar blijf je beter van af. Bij het minste of geringste van belasting plooien ze aan de zijkant en zakken ze dieper in de bak dan voorzien. Goed voor lichte spullen, want het is alles behalve solide. De bakken zelf zijn prima.

Bedankt voor de tip!

Even ter vergelijk, wat kosten deze bakken eigenlijk?
 
Heb gister bij de Blokker een soortgelijke opbergbox gekocht.
Alleen dan zonder binnenbak.

60x40x40 ongeveer. koste nog geen 10 euro ;)
 
Het is de Samla serie:

grote diepe bak 22 liter: 2,5
grote ondiepe bak 11 liter: 1,99
tray 2,5
deksel voor beide bakken 1

Ikea website

Voor lichte zaken is de tray natuurlijk prima. Jammer dat de handgreep niet doorloopt tot aan de zijkant van de bak, anders zijn Ikea producten altijd goed beredeneerd maar dit kon toch wel beter, met evenveel materiaal.

Voorlopig komt er inderdaad niets meer bij. Ik heb nieuwe veerbollen in bestelling, de originele, die veel zachter veren dan Xantia bollen met een andere gasdruk, maar ook veel duurder zijn.

Dan kan ik weer over de drempels zweven zoals alleen een DS dat kan.
 
MartijnIbi zei:
Ik geef het een paar weken MAX, dan staat je volgende order alweer in het systeem hoor :D
Volgens mij heeft iedereen dat hier al een keer geroepen "voorlopig komt er niks meer bij" :-" :D

Max een paar weken??
Voor mij 3 dagen.:D
 
Bedankt voor de update! :cool:

Een mooie glanzende wagen is belangrijk, maar lekker zweven ook! Veel genoegen alvast...:cool:
 
13 maanden verder. De veerbollen zijn vervangen, de DS bleek onderaan ernstig doorgeroest maar dat is na een flinke investering weer verholpen. En er is zowaar een CX bijgekomen. Ook het poetsgerief is uitgebreid en in de vernieuwde kelderberging gerangschikt. De door houtworm aangetaste schappen zijn naar het stort en vervangen door een ikea rek.

Tijd voor een update dus.


Totaalbeeld. De bakken op de bovenste plank bevatten verven, gereedschappen, vodden, etc,...
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De spuitflessen hangen over een kledingroede van Ikea. Wat mij betreft super handig.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Meguiars. Alles is uitlopend, behalve de shampoo, ik vind die beter dan Poorboys.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De inhoud van de 2 bakken die naast de flessen staan:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De doeken die niet in de was zitten. Mijn Mr. Pink staat er niet op.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Ik ben gek van borstels en kwasten. Met de afwasborstels maak ik mijn emmers schoon. De zwarte foamborstels uit de kunstenaarsbenodigdhedenwinkel zijn om het dak van de CX te behandelen met Trim Restorer.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Op de verlanglijst staat niet veel meer; iets voor het leder, en een Collinite wax. Is het Collinite lederproduct goed?


Gezien het geen kleine collectie meer is ga ik de titel wijzigen!
 
Zozo, dat is aardig gegroeid.
Ziet er netjes uit !
Wel vaste klant van de Ikea geworden zie ik ( bakken / hangers ) ;)
 
Het complete rek (Broder, 2,8 meter) is van Ikea. De gieter waarmee ik de wagens afspoel bij gebrek aan een lans ook treouwens. Die bakken zijn niet duur, netjes en gemakkelijk omdat ze doorzichtig zijn.
 
De drie bijna lege !! (30%) flessen Deep Crystal en dat rottige Trim Detailer zijn verkocht. Blij dat ik er van af ben, ze stonden toch maar stof te vangen en bederven op de plank.
De opbrengst was niet hoog maar ik heb er liever 1 goede fles voor dan 4 matige.