• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Behandelen van een buddysit (van de motor)

jeffrey rallye

Detailing rookie
29 sep 2008
1.848
0
eyy allemaal,

heb een vraagje!?
over tijdje wil ik de motor gaan aanpakken!
maar hoe zit dat nu met de buddysit?? hoe pak ik dit aan.. :auw :schaam
het moet natuurlijk niet glad worden.. :auw


gr jeffrey
 
Dan pak je de Motorcycle Lijn van Meguiar's! Dan zit je meteen goed (letterlijk en figuurlijk):

https://www.Carclean.com/zoeken?search=motorcycle
 
Is een reiniger voor leer ,maar geeft ook voeding.. Hij laat volgens de omschrijving een neutrale look achter ,dus geen glans. Ook zou het oppervlak er niet slipperig van worden. Dus ik denk dat je met deze goed zou zitten..
 
Heb je een leren broek?
Ik zelf was hem altijd gewoon, daarna een dun laagje trim restorer of natural look erop en die goed uit poetsen.
Als ik m'n leren broek net heb schoon gemaakt dan is die ook heel even wat gladder, duurt niet zo heel lang.
 
heb helemaal lerenpak.
ik gebruik om voor het pak te schoonmaken.
P.A.P.S nederweert
speciaal voor de motorrijder.
reinigt-beschermt-waterafstodend.

ik ben hier erg over te spreken over dit product.. :) ;) :)^
 
Ik heb bij de motorzaak 2 potjes mee genomen, 1 om te reinigen en te beschermen.
Als die op zijn zoek ik eens wat anders.
 
Voor mijn buddyseat gebruik ik Autoglym Vinyl & Rubber Care.
Ook glad de eerste 2 dagen als je hard remt, dan glij je wel iets naar voren!
Wil je echt zeker zijn dan zou ik idd die van Meguiar's nemen. Als het doet wat het zegt, d.w.z dat je buddy niet glad wordt, is het ideaal ;)
 
Mijn buddyseat doe ik alleen met water of een APC, deze hoort "stroef" te zijn. Ik wil het niet eens uitproberen om er een middel op te doen. Heb 1 keer even met een spijkerbroek aan een rondje gemaakt (voor de rest wel beschermd ;) ) en bij het even gas geven schoof ik al naar achteren (110pk wil wel van zijn plaats komen op een 2 wieler 8o ). Met mijn leren pak aan, blijf ik keurig op mijn plaats zitten, zoals het hoort. Het gebruik van dit soort producten op een motor (vooral de sportieve) vind ik persoonlijk erg link. Ik zou gewoon geen enkel risico nemen! :no