• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Behandeling BMW M4 - Mexico Blue

E

Etterual

Guest
Enkele weken geleden hebben wij deze prachtige BMW M4 in de kleur Mexico Blue mogen behandelen.

Diverse steenslag plekjes zijn gerepareerd en de blauwe unilak is in driestappen gepolijst. Hiernaast zijn er enkele panelen uitgedeukt en is er nieuwe Xpel folie aangebracht op de wangen van de wagen.

Ter bescherming van het lakwerk is de GYEON quartz Q² Pure aangebracht. De wielen zijn voorzien van Q² Rim en op de ruiten is de glascoating Q² View aangebracht.

De diverse carbon interieurpanelen zijn gepolijst waardoor ook deze weer super strak zijn! Een mooie behandeling waar de eigenaar hopelijk nog lang van gaat genieten!

_DSC5170_edited-1.jpg
_DSC5202_edited-1.jpg
_DSC5207_edited-1.jpg
_DSC5225_edited-1.jpg
_DSC5229_edited-1.jpg
_DSC5239_edited-1.jpg
_DSC5285_edited-1.jpg
_DSC5301_edited-1.jpg
_DSC5327_edited-1.jpg
_DSC5344_edited-1.jpg
_DSC5383_edited-1.jpg
_DSC5386_edited-1.jpg
_DSC5388_edited-1.jpg
_DSC5402_edited-1.jpg
_DSC5409_edited-1.jpg
_DSC5421_edited-1.jpg
_DSC5424_edited-1.jpg
867F25E8-5304-4025-B780-65C4304C7E07.JPG
IMG_8493.jpg
IMG_8500.jpg
IMG_8503.jpg
IMG_8504.jpg
IMG_8508.jpg
IMG_8511.jpg
IMG_8514.jpg
IMG_8524.jpg
 
Heeft ie een orange peel behandeling gehad of komt die individual colour vrij strak uit de fabriek?

Ziet er goed uit!

Edit: zie nu dat rond het m4 logo op de achterkant toch nog wel wat winst te behalen van valt.. ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Etterual
@350Z geen orangepeel! Lak was er slecht aan toe, maar kwam erg tot z'n recht na het nodige polijstwerk! Orangepeel is zeker nog wel te zien hoor. :worried:
 
Ja zonde, zeker op zo'n non metallic lak zou een orange peel behandeling geweldig uitpakken. Al met al ben ik persoonlijk al blij dat er een speciaal kleurtje op een M zit, geeft toch net dat beetje extra!
 
Beste, hoe werd het carbon dak behandeld ? Ik heb de lak van mijn M4 behandeld met een zeer goed resultaat maar hoe kan ik op een veiliger manier het carbon dak doen glanzen ? Groetjes