• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ben ik weer

Rémon

Detailing guru
24 feb 2017
1.112
173
47
Oud-Beijerland
Na een hele tijd even weg geweest te zijn in ieder geval op het forum zijn we weer van de partij
Zat allemaal op persoonlijk vlak even tegen helaas.
Maar nooit gestopt met detailen .
Maar zal verder de details besparen anders wordt het helemaal een droevig verhaal.
We gaan weer lekker verder waar we geëindigd waren maar er is ook weer iets tofs te melden namelijk volgende week mogen we een nieuw familielid verwelkomen dus me handen jeuken om ermee aan de slag te gaan.
Auto staat er opzich netjes bij maar we kunnen er nog veel moois uithalen dus jullie gaan het allemaal meemaken ik heb er in ieder geval erg veel zin in jullie horen het wel als het beest er is
 

Bijlagen

  • 9af0c269-62b2-4d5a-a1bd-702dd4d6446f.jpeg
    9af0c269-62b2-4d5a-a1bd-702dd4d6446f.jpeg
    444,3 KB · Weergaven: 77
Dank jewel @AndyVR
Ja gelukkig gaat alles weer zoals het wezen moet:)
Inderdaad een dikke bak ben er ook erg blij mee even,volgende week mogen we hem ophalen en dan als het weer het toelaat gelijk aan de bak ermee
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR