• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Berichten in koop/verkoop

ivo's

Detailing guru
Tester of Bling
6 sep 2009
4.341
193
38
Brabant
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar het hele "te koop/gezocht" forum wordt tegenwoordig gemod..?! :eyes

Dat de topic's goedgekeurd moeten worden kan ik nog wel inkomen/mee leven, maar dat elke reactie ook nog gekeurd moet worden...?!
Is toch een hoop "onnodig" werk..? (IMHO)
Ik weet hoeveel werk t sowieso is om een forum draaiend/netjes te houden, dus ik snap niet zo goed waarom deze "functie" is toegevoegd..?

Het zijn alleen de topics (nieuwe dus) die goedgekeurd moeten worden, staat gewoon in het sticky in het forumonderdeel koop/gezocht:

Heb je producten die je niet meer gebruikt of waar je net even teveel van hebt gekocht? Dan kan je deze in dit subforum aanbieden. Let wel daarbij wel op het onderstaande:

In het subforum 'Te koop / Gezocht' mogen alleen producten aangeboden worden die niet door de verkoper als (commeriële) handelsvoorraad zijn (in)gekocht of parallel geïmporteerd zijn. Bovendien mag het subforum alleen gebruikt worden door actieve klanten van Carclean.com.

Het is dus niet toegestaan om vanuit commerciëel oogpunt producten aan te bieden.

Topics die hier geplaatst worden, zullen vanaf heden eerst goedgekeurd moeten worden door een moderator.

Er is mij niets van bekend dat ook reacties eerst goedgekeurd moeten worden, waar maak je dat uit op? :weetniet

Blijkbaar heeft Bert iets aangepast in de software, ik heb het doorgegeven, even wachten op reactie :-" Ik was niet op de hoogte van een wijziging, maar ja, heb de hele dag in een bunker gezeten 8o

Overigens... Paulus, berichtjes van "Je hebt PM" en dergelijk heb ik nooit begrepen :weetniet Dat is jouw reactie op een bericht ;)

:lol

Liep er ook tegenaan dat mijn reactie "ge-mod" moeten worden. Ik heb een velg te koop staan op het forum.

ik heb me er ook wel schuldig aan gemaakt, maar er verschijnen de laatste tijd met name niet-detailinggerichte producten in deze sectie 'koop/verkoop'. Ik zal voortaan alleen detailingdingen erop zetten, want het is wachten op de 1e advertentie 'wie wil mijn kippen kopen' of 'detailer zoekt vrouw'... :-d

Is het niet mogelijk om een regel op te nemen dat alleen detailinggerichte spullen verkocht mogen worden op dit forum, of ben ik nou aan het zeuren? :-d

Oja, nog graag 1 regel erbij: alle forumleden wiens naam begint met een 't' en eindigen op een 'd' mogen niets te koop zetten :lol 8d

Gaat meer over dit stuk:
In het subforum 'Te koop / Gezocht' mogen alleen producten aangeboden worden die niet door de verkoper als (commeriële) handelsvoorraad zijn (in)gekocht of parallel geïmporteerd zijn. Bovendien mag het subforum alleen gebruikt worden door actieve klanten van Carclean.com.
Het is niet de bedoeling dat mensen producten ergens anders kopen (ebay en andere shops) en vervolgens hier proberen te verkopen.