• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Te koop/Gezocht deel niet zichtbaar bij "nieuwe berichten sinds..."?

ivo's

Detailing guru
Tester of Bling
6 sep 2009
4.327
193
38
Brabant
Wat me gisteren avond opviel, de meldingen van nieuwe berichten sinds laatste bezoek werken bij mij altijd feilloos, maar nu staan alle topics in de te koop/gezocht sectie daar niet meer bij..?! :weetniet
Ook staat er bij mij als ik op het forum-home zit bij "te koop/gezocht" de vermelding "Geen Topics" 8o

watskeburt..?

Aangezien ik eigenlijk altijd via de "nieuwe berichten" functie topics bekijk, heb ik hierdoor een aantal interessante koopje misgelopen helaas... :schaam
 
hmz... alweer gefixed zie ik x-]

thnx..! :)_[]

Edit, bij mij geeft ie toch nog steeds geen te koop/gezocht weer bij "nieuwe berichten sinds" :weetniet
Ligt het aan de compu hier? :weetniet
 
ivo's zei:
hmz... alweer gefixed zie ik x-]

thnx..! :)_[]

Edit, bij mij geeft ie toch nog steeds geen te koop/gezocht weer bij "nieuwe berichten sinds" :weetniet
Ligt het aan de compu hier? :weetniet

Ik denk het wel, zijn er nog anderen met hetzelfde probleem?
 
Ehm, zag laatst wel dat mensen het over een 'Te koop' topic hadden, terwijl ik dat hele topic niet kon vinden.
Een dagje later zag ik dat topic weer wel terug.
 
Het kan er wel mee te maken hebben, dat de berichten eerst goedgekeurd moeten worden. En dat wanneer de startpost gewijzigd wordt, het hele topic even niet meer zichtbaar is.
 
ik heb geen idee, maar ik heb het thuis op de laptop, op stage én op mn telefoon... dus lijkt me sterk dat t aan de computer ligt/lag.... :weetniet