• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bert (BertMito) stelt zich voor.

BertMiTo

Detailing rookie
10 mrt 2009
56
0
Aangezien ik hier nieuw ben zal ik me hier eers eens voorstellen voor ik al mijn vragen op jullie afvuur:)

Mijn naam is Bert, ik ben 23 jaar en woon in Dranouter (Belgie)
Mijn auto is een 3 maand oude Alfa Romeo Mito met de 1.4 turbobenzina motor die een leuke 155 pk produceert:party:

paar foto's:
2is786x.jpg

25rdwfp.jpg

2w3ouvc.jpg

2ppalqh.jpg

25gq53k.jpg

288seiu.jpg


Dit was mijn vorige auto die me besmet heeft met zowel het alfa virus als het poets en detail virus:bad


De Mito heb ik sinds de aankoop al eens goed onder handen genomen, geklayed, machinaal met exentrische machine gepolierd en gewaxed, nu gaf dit al een mooi resultaat, maar binnenkort ga ik nog eens aan de slag met mijn bestelling poetsproducten die op komst zijn:party:
 
Welke jeroen? ikke?

Neeh! Ik wil de aankomende 149 "Milano" :D

Anyway, bert welkom!

(ja ik ben 1 van de mensen die de Mito het net niet vinden, o.a. veelste liefe koplampen :confused: , en bij de 149/milano, zullen deze minder bol zijn) Mito heeft vind ik een veelste bolle toet...

Maar hij rijdt al wel heel erg fijn, en dat Turbomotortje rijd ook erg lekker :-"
 
dacht dat jij dat ooit ergens geschreven had.
maar denken moet ik aan een paar dover laten,die hebben er een hoofd voor gekregen:p
 
Jeroen zei:
Ja klopt ook wel!

Alleen niet de Mito... dan liever de 149/Milano (die krijgt vijf deuren, en na mijn alfa 146, mis ik die vijf deuren gewoon ontzettend... Dat is ook een reden die mij meespeelt...

Ik had ook liever gewacht op de 149
door omstandigheden de 156 verkocht, en ik wilde terug een alfa
Omdat de 159 niet mijn smaak is en de Brera en spider te duur, en ik liever een model wilde die nog enkele jaren mee zou gaan, dus 147 en gt geen optie heb ik de Mito genomen, die ik ook prachtig vond en nog steeds vind:heart_eyes: