• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschadiging op kunstofdeel van het achterportier

Robke

Detailing addict
16 jun 2011
20
60
Hallo,
Ik heb een "spontane"beschadiging op de deurstijl van mijn rechterachterportier. Het lijkt wel of een soort agressieve stof tegen de stijl aan is gekomen? De wagen is wel recent naar de spuiter geweest maar niet voor dit deel van de auto. Of er is iets tegen de auto aangevallen., ik weet het niet. Ik heb al eens geprobeert het eruit te poesten met een polish voor nieuwe lakken, maar helaas het zit er echt in.
Iemand een idee?

Robke;344602 zei:
Hallo,
Ik heb een "spontane"beschadiging op de deurstijl van mijn rechterachterportier. Het lijkt wel of een soort agressieve stof tegen de stijl aan is gekomen? De wagen is wel recent naar de spuiter geweest maar niet voor dit deel van de auto.
Iemand een idee?

Lijkt me ook eerder een handafdruk ....

Mogelijk is er iemand aan je auto geweest met z'n handen vol met een product ( of in de handschoenen die hij/zij droeg ) en dat zou dan geweest KUNNEN zijn bij die "spuiter" .

Kijk misschien ook je stuur/handrem/pook eens na :weetniet

Als het er niet op zit , rest er niets anders dan vernieuwen/herspuiten vermoed ik .

Tja nu jullie het zeggen. zie ik het ook ja het lijkt inderdaad wel een handafdruk. De dag na dat ie na de spuiter was geweest zag ik het pas, geen poot om op te staan dus.

Met wat voor polish heb je dit behandeld en hoe? Is dit niet een klusje voor APC? Of voor een polijstmiddel met korrel?

Melamime of wondersponsje proberen ;). Wel eerst op een onopvallend plekje proberen want het heeft een nogal schurende werkkng.

En APC is All Purpose Cleaner. Valet Pro heeft die, net als Meguiars en Poorboys. Vind je hier in de shop (die sponsjes ook, trouwens)