• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste glas reiniger

Beste glas reiniger

• Bilt Hamber Trace-Less

Stemmen: 10 33,3%
  • Invisible Glass

Stemmen: 7 23,3%
  • Gyeon Glass

Stemmen: 6 20,0%
  • Dodo juice Clearly Menthol

Stemmen: 4 13,3%
  • P&S Tru Vue

Stemmen: 1 3,3%
  • Kenotek Glass Cleaner

Stemmen: 0 0,0%
  • P&S Absolute

• Optimum ONR

• Angelwax Vision

• Poorboy Glass Cleaner

Stemmen: 2 6,7%

• Totaal aantal stemmers
    30
  • Deze poll sluit: .
Ik vind het ook opvallend dat niemand kiest voor ONR en Absolute alhoewel dit geen specifieke glasreinigers zijn...ze doen het best wel zeer goed.
Misschien komt het door hetgene dat je zelf aangeeft: het zijn geen specifieke glasreinigers, dus wellicht worden ze dan ook niet zoveel als dusdanig gebruikt. Zeker niet als je al dedicated glasreinigers in huis hebt
Ik had er eigenlijk niet eens aan gedacht. Kan het weleens proberen met Absolute.

• Leuk
Reacties: Jansen
Ik heb ook gestemd op een reiniger die ikzelf geprobeerd heb , imo wel zo eerlijk
Of het de beste is weet ik dus niet , maar voor mij momenteel wel
Puur uit eigen ervaring dus ;)

We hebben thuis in de keuken een grote inductie kookplaat die is dus van glas.
Als ik die schoon maak na een paar speklappen bakken gebruik ik eerst keukenpapier om het meeste vet eraf te halen dan met een sponsje en iets dreft beetje water er goed overheen dan met een vochtige microvezel doekje erover om de zeepresten eraf te halen en als laatste weer een stukje keukenpapier om goed droog te maken, dan is deze weer als nieuw.
het gaat mij nu in de eerste plaats om de waslaag eraf te krijgen aan de buitenkant.
Trouwens de Auto Glym Fast Glas is zowel voor glas spiegels, perspex, acryl en kunststof ramen te gebruiken.

Net nog even bij de motoren het scherm en de spiegels schoongemaakt.
De helm het vizier en de zonnebril die ingebouwd zit het vizier gaat goed zo schoon maar de ingebouwde zonnebril krijg je een vreemde laag over.
Deze krijg je er moeilijk af dus opnieuw goed schoonmaken met water en wat dreft.
Intussen ook weer schoon.
Bij de motoren is het scherm goed, bij de spiegels meer werk dan opbrengen en uitwrijven.
Je hebt best veel werk nodig om deze goed schoon te wrijven dat is niet wat ik verwachte.
Beide motoren waren waren schoon en gewassen.
Ben benieuwd hoe het met de ramen van de auto gaat, als je hier ook zoveel werk mee hebt dan denk ik dat het een verkeerde keuze is geweest.
Maar dat zie ik vanmiddag als ik terug kom van motorrijden.

• Leuk
Reacties: Morpheus02007