• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

beste sealant

boy1

Detailing rookie
17 jan 2012
23
0
Goedeavond iedereen,

Ik ben nog vrij nieuw in de poetswereld maar wil graag wat meer info over de producten

Ik heb al enkele topics afgezocht en gelezen maar het is me niet helemaal duidelijk. Veel mensenzeggen dat je ook net zo goed een collinite wax kan gebruiken voor de velgen. Ik heb dit geporbeerd maar toch moet ik nog steeds flink iron x gebruiken voor het schoonmaken.

Nu zag ik de poorboys wheelsealant of de wheelwax, welke hiervan is aan te raden, of moet ik het gewoon bij collinite houden? de wheelsealant is trouwens uitverkocht en wil graag alles tegelijkertijd bestellen ivm verzendskosten

de collinite is echt enorm goed voor de lak van je wagen ;hij heeft een erg lange standtijd. Voor m'n velgen gebruik ik met alle tevredenheid de wheelsealant van Poorboys. Ik was m'n velgen geoon met m'n autoshampoo zonder de Iron-x.
Je kan trouwens de sealant nog toppen met de collinite als je wil. Na een langere periode als ik m'n wielen terug in de sealant ga zetten, dan gebruik ik wel even Iron-x.
Met de wheelwax heb ik nohg geen ervaring.
Ik zou wachten en intussen de collinite gebruiken tot je de sealant hebt...bij regelmatig reinigen zou je zo je velgen toch netjes moeten kunnen houden met je shampoo..

Als de wheelwax beter zou zijn, dan zal je dit wel snel horen van de mensen hier :ja