• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beter laat dan nooit

Chester2

Detailing rookie
21 aug 2009
18
2
Hallo allemaal!

lees al weer een paar weken dit fantastische forum :cool maar bedacht me tijdens het detailen dat ik me nog niet eens goed heb voorgesteld. Ik kom uit Utrecht, en poets al jaren mijn auto's zoals de meeste mensen dat doen: zonder te kleien, zonder te polijsten en dan liefst met zoiets al Turtle Wax ofzo... Totdat ik Carclean.com ontdekte.

Per toeval kwam ik op dit forum terecht, en is de verslaving toegeslagen! Inmiddels paar orders bij Carclean gedaan en paar honderd euro lichter, maar wel heel veel leuke spulletjes rijker !! Ook ben ik aan het DAPpen geslagen, en ervaringen aan het opdoen met Poorboy's SSR's en de Monello serie. Ook veel vloeistoffen in de sprayflessen van braamr :ja

Ik heb drie auto's (beetje aso in de deze tijd, maar ja, heb ik in ieder geval iets te poetsen!): een Q5 (2009), een Polo (2005) en een Peugeot 304 S Cabriolet (1973). Foto's van de auto's post ik wel een keer in het Show Off Topic als ik ze eens gepoetst heb.

Ben nu al een week bezig met de 207 CC van de buurvrouw - ze is op vakantie en dit is een verrassing omdat ze al jaren voor de kat zorgt als wij weg zijn. Het valt me een beetje tegen hoeveel werk het is - goed detailen - maar de resultaten zijn er wel naar. Foto's van dit project zet ik deze week in het Show Off Topic.

Zo, dat is mijn verhaaltje rofl

Groetjes
Chester

Hoi Chester,

Hebben elkaar al gesproken... !! Dus voor de formaliteit doe ik ook maar even een welkomberichtje.
Klinkt als een leuk project, ben benieuwd naar de foto's. Ik ga je later nog wel even mailen !! Hoe bevallen de flessen >?

Groeten Roy

Welkom Chester, een leuke verzameling auto's heb je. En die foto's van je wagenpark mag echt wel voordat je ze hebt behandeld hoor!!!!!!! Ben met name benieuwd naar de classic pug.

Ben ook heel benieuwd naar je eerste echte detail job op de CC, gewoon goed de tijd nemen en op de details letten, thats the way to go. Het komt vast helemaal goed.

Wat een welkom! :-d

@Roy: de flessen zijn super, jij zult wel blij zijn dat het achter de rug is ;-)

Ok, omdat jullie aandringen - ik ga wel even wat foto's bij elkaar rapen...

Ok daar gaan we dan...

De Polo en de Audi zijn foto's van de dag van levering - dus gepoetst door de dealer... De foto van de 304 is genomen op vakantie in Frankrijk een paar jaar geleden. We gaan er bijna ieder jaar mee op vakantie en hij doet het nog prima!

IMG_5205.webp

IMG_5212.webp

DSC01170.webp

DSC01198.webp

P1310023.webp

Dank allen voor het warme welkom en de complimenten betreffende de 304. Ben erg aan het autootje gehecht.
Binnenkort wil ik een full interieur detail / herstel beurt gaan doen en eventueel de stoelen opnieuw laten bekleden.
Zal er hier natuurlijk verslag van doen!!!

Welkom!
Wat een schitterende auto's vooral de Q5 en de 304!! :-)^
Mocht je nog een bedrijf zoeken voor het bekleden van de stoelen stuur me maar even een pm.