• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bevroren deurrubbers

JvG

Detailing addict
28 jun 2009
74
52
Goes
Hoi,

Gisteren waren de deuren van mijn auto dichtgevroren, de rubbers wel te verstaan.
Is Autoglym rubber & vinyl care een aardig middel om dit tegen te gaan en tegelijk het rubber te verzorgen, of zijn er betere producten?

Jeroen
 
Siliconenspray gebruikte ik ook altijd. Werkt inderdaad erg goed.

Heb deze winter Smartgel geprobeerd... gaat ook supergoed.
Beetje op een foampad en smeren maar.
 
Smartwax SmartGel werkt perfect. En ook nog erg multifunctioneel, ik gebruik het voor de trims, rubbers en banden. Prima product!
 
Ik heb geen ervaring met de SmartGel, maar wel met het veel goedkopere Rubberstickje van Valma. En die werkt in ieder geval prima! Kan me zo voorstellen dat SmartGel ook nog voedt, maar het prijsverschil en het "makkelijk meenemen"-formaat van het stickje zijn voor mij vooralsnog een pré.
 
Stickje kende ik nog niet... lijkt wel handig ja!
Heb de Smartgel ook niet gekocht voor dit doel. Gebruik het er alleen óók voor.

Maakt verder ook niet veel uit denk ik. Zolang je het een beetje vettig houdt zal het niet (snel) vastvriezen.
 
de gummi pflege van 1z (einszett) doet het hier zeer goed!.
maar het busje "hema vaseline spray" a 1 euro en 40 cent werkt ook gweldig!

pb trimrestorer werkt ook zowaar (lijkt op smartgel)
 
ik doe dit zo....:cool:
onzeFocus17011016.jpg

onzeFocus17011017.jpg
onzeFocus17011019.jpg
 
stimpy68...dat heb je goed gezien:party:
Ik houd mijn deurrubbers zo proper mogelijk en af en toe gebruik ik Meguiars Natural Shine Vinyl & Rubber Protectant.
Die houd de rubber heel soepel(en een beetje vochtafstotend)en geeft een diepe glans.
voordeel is dat je het vastgevrozenrubber effect een beetje vermijd