• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Biedt lakstift hier uitkomst?

Timo

Detailing rookie
6 okt 2026
1
2
Hallo allemaal, helaas ben ik afgelopen week erachter gekomen dat iemand tegen mijn achterportier heeft aangezeten met vermoedelijk zijn deur. Hierbij is de volgende schade ontstaan zoals op de foto te zien is. Nu is mijn vraag of ik dit kan verhelpen met een lakstift, of dat ik toch echt naar de spuiter zal moeten aangezien het door de lak heen zit. Bij voorbaat bedankt.
20261006_184104.webp

Het ligt er natuurlijk aan waar je zelf genoegen mee neemt.
De een wil het onzichtbaar hebben, de ander stopt bij voorkomen van erger.
Zo'n stukje waar de lak weg is, valt met een stift (liever nog een naaldje) op te vullen.
Vooraf goed ontvetten.

• Leuk
Reacties: Timo en Cordoba
Als tussenvorm is er ook nog spotrepair waarbij een schadebedrijf alleen lokaal dat plekje bijwerkt, dat zal niet 100% onzichtbaar worden, maar in veel gevallen ben je dan toch voor een bedrag van een aantal tientjes klaar.

• Leuk
Reacties: Timo