Kan het niet zo goed thuisbrengen wat ik precies ruik, het is in ieder geval geen Bubblegum. Maar vind het ook niet vervelend ruiken.Ja of ik kan het mis hebben. Misschien van @schaef of @Morpheus02007 nog een antwoord geven wat hun ruiken
Auto foam geen ervaring mee, maar de geur van touchless is toch echt niet fijn… heb laatst de Kenotec geprobeerd, en qua geur is die toch echt een stuk beter!Is nochtans niet de gewoonte van Bilt-Hamber, want hun producten ruiken redelijk goed zoals Autofoam
Ik heb op mijn ramen Nanolex glass sealent zitten (aangebracht met mooi weer ergens na aanschaf van mijn nieuwe auto) en gedurende de zomer gebruik ik Gyeon Glass omdat ik met warm weer dan wat meer tijd heb om het product te verwerken.Grappig om te zien dat er zoveel verschillende 'favorieten' zijn. Er is dus echt niet één grote winnaar maar het is vooral afhankelijk wat je graag ziet in een glasreiniger. Sterke reiniging maar snel verdampen of juist niet en meer tijd voor het verwerken. Interessant!
Heb nog een keer geroken. Maar in de verte lijk ik aceton te ruiken. Maar ik vind het abosluut niet stinken!Kan het niet zo goed thuisbrengen wat ik precies ruik, het is in ieder geval geen Bubblegum. Maar vind het ook niet vervelend ruiken.