• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Hole

jagjit

Detailing rookie
6 mei 2013
14
0
Hi,

Vandaag de Poorboysworld Black hole mogen ontvangen na velen goeie reviews te hebben gelezen.
Nu de vraag hoe zou ik deze het beste kunnen gebruiken? Ik wil hem met de hand gebruiken dus geen machine of dergelijken. Dien ik verder nog iets aan te schaffen heb namelijk alleen het flesje.

Alvast bedankt!

Groet,

Jagjit

Een applicator pad lijkt me wel zo fijn werken om de black hole aan te brengen. En wanneer je hem afneemt na een "swipe test" is een degelijke microvezel doek zoals bijv de groene doeken van monello wel een vereiste. En misschien als je vooraf je lak behandelt met bijv gyeon prep om de resten polijst en eventuele andere "vervuilingen" te verwijderen zodat je er zeker vsn bent dat de black hole op een schone ondergrond wordt aangebracht. (Dan heb je 2 doeken nodig) Ligt er een beetje aan wat je vooraf de black hole van plan bent. Machinaal met de hand polijsten, alleen wassen etc. mischien als je de stappen ervoor toelicht dat je een beter antwoord krijgt.

thanks voor de reactie!

En welke applicator pad raad je me aan? iets wat soepel en snel werkt zou fijn zijn, en goedkoop ;p

Hoi Jagjit,
Ik snap niet helemaal hoe je er toe komt om alleen een fles PB Black Hole te kopen. Dit zonder verdere acties zomaar op je auto smeren heeft geen enkele zin.
Op het forum staat een prachtig verhaal over de mogelijkheden die er zijn om de buitenzijde van je auto aan te pakken. Er is een variant voor het handmatig
bewerken en ook een variant voor het werken met een machine. Doe jezelf een plezier en ga dit eerst lezen, zodat het proces duidelijker voor je zal gaan worden.
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden en het ligt geheel aan jou ( en mogelijk ook je portemonnee) welke spullen je wil gaan gebruiken.
En ik zal je bij voorbaat een illusie ontnemen, goede middelen om je auto in een prima staat te krijgen zijn zeker niet goedkoop. Maar als je de resultaten ziet is het het absoluut waard.
Veel succes met lezen en het maken van keuzes.
Groet,
Jan

• Leuk
Reacties: Pietaah
Kijk zelf even rond op het forum ze zijn makkelijk te vinden en tijdens het rondsnuffelen vind je zeker weten nog heel veel andere handige/interessante info!

Zo mooi hé,....

Heb hier nog wel een topic met info,....

https://forum.Carclean.com/threads/...sh-het-best-samen-met-een-action-spons.12341/

Na ruim anderhalf jaar mag ik toch wel eens hopen dat je je wat meer verdiept hebt in het forum,... :|