• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat

BlackPassat

Detailing rookie
5 mei 2009
1.906
0
Hallo allemaal,
Deze Volkswagen Passat bezitter bezoekt sinds een maand of drie regelmatig Carclean.com en het forum.
Hoewel ik al 20 jaar goed voor mijn auto en motor zorg is de poetsgekte de laatste jaren steeds groter geworden. Op mijn laatste verjaardag (45 alweer :sob: ) werd ik verrast met een DAP 500. Voorzichtig heb ik na mijn orientatie op het forum mijn eerste stappen gezet met een Dual Action Polisher. Helaas heb ik de workshop op 26 april moeten missen maar de volgende workshop wil ik zeker van de partij zijn. Al was het maar om kennis te maken met het team van Carclean, maar natuurlijk ook om de fijne kneepjes van het detaillen te leren.
Mijn beautycase voor de auto en motor bevat voornamelijk poetsmiddelen van Meguiars, Lake Country en Poorboys World.
tot ziens op dit forum!
 
Welkom op het forum, je hebt een dankbare poetskleur zie ik ;)
 
Welkom! ik was wel op de workshop en deze was zeer informatief!
Er komen er nog meer.....