• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackpassatJunior stelt zich voor

BlackpassatJunior

Detailing rookie
17 jan 2010
140
0
29
Na lang aandringen van diverse forumleden heb ik als fantieke detailer dan ook maar een account aangemaakt.
Mijn naam is Kenneth en ik ben afgelopen december 15 jaar geworden. Omdat m'n pa helemaal gek is met het poetsen aan zijn Harley en aan onze zwarte Passat ben ik blijkbaar ook besmet geraakt.
Als de detailspullen te voorschijn worden gehaald ben ik in de buurt om te helpen en natuurlijk om adviezen te geven aan pa. :-"
Afgelopen zomer heb ik al een Twingootje van 13 jaar oud gepoetst, en opa brengt zijn auto ook af en toe.
Ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen over het detailen en volg dit forum al sinds vorig jaar.
Misschien volgen er nog foto's van de klussen totnutoe. (als we het uploaden voor elkaar krijgen)
 
Hey kenneth, welkom hier.

Ik zit adviezen te vragen aan die ouwe van je...:D , maar ik moet bij jou zijn....zo te lezen. Twee weten altijd meer dan één zullen we maar zeggen. Gaat helemaal goed komen met jou en het detailen, als je maar niet te veel naar je vader luistert rofl
 
Welkom Kenneth, je bent denk ik de jongste detailer hier op het forum.
Jong geleerd oud gedaan, dat beloofd nog wat.
Veel plezier en succes.
 
Welkom Kenneth !
Je bent ook volgens mij de jongste detailer hier ! :-b
Met jouw gaat het helemaaaaaal goed komen !:rules