• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blauw metallic lak astra + welke wax

Wout_RS

Detailing rookie
29 jan 2013
222
0
Hey iedereen,

m'n vriendin heeft een nieuwe wagen aangeschaft,

het gaat om een Opel Astra 2008 1.7 CDTI Sporttourer.

Deze is in het metaalbauw. Nu zou ik graag weten welke kleur dit exact is.

Bestaan er sites waar je alle kleuren van verschillende wagens kan opzoeken.

Zou eventueel handig zijn om de lak dan te bestellen om hier en daar wat steenslag op te vullen.

+ welke wax zou geschikt zijn hiervoor. Ik dacht een Bouncers 22 omdat ik daar al veel nette resultaten op donkerblauw heb gezien.

Zelf heb ik DJ Orange Crush / DJ blue velvet Pro / DJ Rainforest Rub staan als waxes.

Wout_RS;328198 zei:
Zou eventueel handig zijn om de lak dan te bestellen om hier en daar wat steenslag op te vullen.

Kleurcode staat in de auto (vaak op het plaatje met chassisnummer) en ga daarmee naar de dealer, klaar!

Ok, maar we krijgen de wagen volgende week pas.

Ik had eens een site gevonden waar van ieder model, ieder jaar de kleur stond.
Nu vindt ik de site niet meer terug.. Zou handig zijn om de exacte naam van dekleur te vinden

Precies, BMW heeft hetzelfde, Alpin Weiss is in 5 verschillende tinten gemaakt volgens mij ;)