• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bling bling A4 avant 1.8 T

911

Detailing rookie
13 apr 2009
76
0
Eindelijk gedetailed.... mijn A4

Wassen, kleien, wassen, drogen, polijsten(diverse hits met SSR 2.5,oranje pad, en harde groene)( soms 3), daarna SSR 1, afgewisseld met Menzerna (Nano)(ook witte pad)
Dodo's Prime lime pre wax cleaner gebruikt, om na te behandelen. Wereld spul !!!! (Je hebt echt helemaal gelijk Cees ), kunststof delen met Trim restorer.

Black Hole van Pb's...Sealing EX ....en de Natty's blue.

Interieur: Natural Look , voor kunststof, Ruiten met Meq Nxt Glass cleaner, leder met Leather stuff van Pb's.

Hier het resultaat:
DSC02834-1.jpg


Meer fotoos komen morgen, batterij van camera moet even wat prik heben:|


Maandag de Audi naar de spuiter. Achterbumper, achterklep, en achterscherm spuiten, en deur restylen...Ik dinsdag weer naar Australie(werken)....26 juni weer thuis...Maarrrrrrrrrrr....Ook in Australie op het forum, hoor:)^
 
Was zeker niet gemakkelijk de Audi lak? :-b

Op de foto is nog vrij weinig te zien, morgen ga ik opnieuw kijken :cool:
 
Ik hoop dat de A4 droog heeft gestaan vanmiddag.....

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de foto's
 
Hoi Wout,

Heb je nu de zelfde werkwijze aangehouden als op 26 april bij de workshop? Toen was de moterkap al heel netjes geworden.

Ziet er top uit!! :)^

Gebruik je Prime Lime als de Prof Pol van PoorBoys? Als afwerking van het polijsten?
 
Ziet er goed uit!:)^

Alleen waarom de Dodo lime prime en de PB black hole? beide zijn een glaces en hebben lichte cleaners. alleen heeft de BH er nog wat fillers inzitten.
 
Nog een paar fotoos :

DSC02831-1.jpg



Dodo's gebruikt op advies van Cees, als pre wax cleaner,na het polijsten, idd voor de Black Hole


DSC02835-1.jpg



Motorkap op de DAP workshop gedaan, nu alleen maar keertje nagelopen met Natty's Blue.

DSC02819.jpg


Het leer is weer als nieuw !!!

DSC02836.jpg
 
zo dan! je bent aardig zwaar te keer gegaan met SSR3?

Hoe beviel de menzerna op de witte? Ik heb hem alleen nog maar op de light green geprobeert.

Hij ziet er in ieder geval helemaal TOP uit!! Klasse!
 
Hoe beviel de menzerna op de witte? Ik heb hem alleen nog maar op de light green geprobeert.

Menzerna werkt lekker op de witte... niet de F F (Final Finish, maar de Super Finish(Nano)

Wel in de schaduw gebruiken, hoor !!!