• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blinken zal die!

stokvis

Detailing addict
18 feb 2010
18
60
Eindhoven e.o.
Dag allemaal,

Dit weekend zal ik na ruim 9 jaar afscheid nemen van mijn eerste automobiel, en overstappen op A4 Avant (type B6), kleur Atlasgrijs. Ik hecht veel waarde aan een mooie auto van binnen en buiten, dus wil het poetsen nu ook wat serieuzer aanpakken. Tot nu toe is het beperkt gebleven bij wassen en waxen met spul dat maar voorhanden lag.

Ik ben vooralsnog niet van plan om er een dermate grote hobby van te maken dat ik ook met DAP500's aan de slag ga, maar ik durf ook niets uit te sluiten ;). Naast een nette auto moet ik ook namelijk ook tijd en geld overhouden om te tennissen, mountainbiken en motor te rijden.

Mijn collectie cleaning spullen wil ik starten met bijgaand bestellijstje, ik hoor graag jullie mening :)
http://i47.tinypic.com/rw5c8g.jpg

Bedankt, en foto's van de (gecleande) A4 gaan zeker volgen!
 
Welkom hier.

Zou de Meguairs hand padjes verwijderen en voor deze gaan: klik

En neem een 2 tal extra microvezel doeken. Mocht je er 1 laten vallen, dan heb je een reserve.

En ipv de Poorboys World Waffle Weave Drying Towel zou ik voor deze gaan: droogdoek.

De keuze van de washmitt, shampoo en de Collinite zijn persoonlijk.

Groet, Peter
 
Welkom !
Trouwens je kan gewoon de producten die je bij carclean koopt ook voor je motor gebruiken :party:
Bijv Mothers Wax Mag & Aluminum Polish voor je chrome onderdelen van je motor of auto ,^^
 
Welkom,

Applicatorpads van Race Glaze zijn ook van goede kwaliteit en nu een stuk goedkoper (zie aanbiedingen)
Om te beginnen is jouw keuze prima, hoe meer je gaat lezen, hoe meer wensen er bij komen :ja

Veel plezier, Hans
 
@Peter Janssen

De Carrand is inderdaad erg goed, maar gelijk aan de Miracle Dryer v1. Mij lijkt op dit moment de Delirium nog iets beter (Is dat niet eigenlijk de V2 Miracle Dryer?). Heb 2 Carrands die me super bevallen, dus voorlopig nog geen Delirium voor mij, maar als je er nog geen hebt........
 
Allereerst welkom!

stokvis zei:
Ik ben vooralsnog niet van plan om er een dermate grote hobby van te maken dat ik ook met DAP500's aan de slag ga, maar ik durf ook niets uit te sluiten ;)

Dat heb ik hier vaker gelezen. Binnen een half jaar werd vervolgens toch de niet verwachte DAP aangeschaft, vanwege het gemak, de resultaten en het plezier. :grinning: ;)
 
McShine zei:
@Peter Janssen

De Carrand is inderdaad erg goed, maar gelijk aan de Miracle Dryer v1. Mij lijkt op dit moment de Delirium nog iets beter (Is dat niet eigenlijk de V2 Miracle Dryer?). Heb 2 Carrands die me super bevallen, dus voorlopig nog geen Delirium voor mij, maar als je er nog geen hebt........

Heb dat oranje geval nog nooit gezien, vast gehad, of gebruikt. Dus dan kan ik hem moeilijk aanraden. Iets aanraden wat je zelf nog nooit gebruikt hebt is en blijft voor een gedeelte giswerk.

En schrijf mijn naam even goed :rules

Groet, Peter
 
Een zachte doch effectieve kick. Inmiddels is mijn bestelling geplaatst (wegens privé omstandigheden nogal vertraagd), met dank aan de suggesties van de mensen in dit topic!. Ik hoop na komend weekend aan de slag te kunnen gaan! Ik vind Bevrijdingsdag wel een geschikte dag om m'n auto te bevrijden van vuil en andere onreinheden :). Een uitbestede klei en polijstbehandeling staat ook op de wachtlijst, en als alles goed aanslaat zal die DAP in 2010 ook vast wel eens besteld worden :party:
 
Bedankt Carclean voor de snelle bezorging, ik kan aan de slag!

2yngfaf.jpg